17. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?

Det som oftast inspirerar mig är andra bloggar. Man kan få så mycket tips om produkter hos andra bloggare och det är mest i andra skönhetsbloggar och på internet i allmänhet som jag får mycket tips om produkter.

När det kommer till inspiration för sminkningar och sånt så kan det faktiskt komma lite överallt. Det kan vara andra bloggar, kändisar, naturen eller bara någon bild man ser någonstans eller några färger man ser. Inspiration kan man få överallt helt enkelt.

Och det var faktiskt alla frågor. Jag vet att jag var lite seg och det tog lite lång tid, men jag har haft väldigt mycket att göra under en tid. I alla fall, om ni vet någon annan liknande lista som ni vill att jag gör så är det bara att hojta till!


1. Hur känner du dig utanmakeup?
2. Vilken är din favoritlook dagtid?

3. Vilken är din favoritlook kvällstid?

4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?

5. Vad använder du regelbundet för basprodukter – foundation, concealer, puder etc?

6. Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall, vilken är din favorit?

7. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

8. Vem är din favorit Youtube-guru?

9. Finns det någon färg som är typiskt du när det gäller makeup?

10. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?

11. Vilka favoriter köper du om och om igen?

12. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.

13. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?

14. Vad har du alltid med dig i necessären?

15. Berätta om din hudvårdsrutin.

16. Hur förvarar du ditt smink?

17. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0