What's going on

Igår var jag och syster ute och åkte runt lite och fixade lite ärenden. Bland annat en trip till optikern och tandläkaren. Vi fördrev lite tid också i centrum och jag köpte med mig Isadora jumbo flex sharpener och ett nagellack från maxfactor. Visar nagellacket senare.

Fick hem min studentklänning igår, den passade perfekt. Tänker göra lite studentsminkningar som kan vara kul att se för er som tar studenten i år, men jag gör det när jag får hem min 120 palett. Så det blir någongång nästa vecka.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda Rönnqvist

Hejsan! Fin blogg, har du lust att följa varandra via bloglovin? :) Kram

2011-05-03 @ 17:04:55
URL: http://amandasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0