Uppdatering

Jag har varit en dålig bloggare! Jag har inte skolan att skylla på heller för till skillnad från alla andra i min klass så har jag absolut ingenting att göra i skolan just nu. Har varit ledig dom senaste dagarna och är ledig hela den här veckan. Men jag har heller inte varit hemma dom senaste två dagarna, men jag ska bättra mig.

Är det någon som har någonting speciellt som ni vill se så är det bara att hojta till! Eller så kan ni komma med frågor till mig, vad som helst!

Jag tänkte att jag kanske kan spela in en hårvideo imorgon om intresset finns. Hur man får till snygga lockar kanske!


Kommentarer
Postat av: Cyt

Ja :)

2011-05-26 @ 08:01:45
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: Ellen ♥

Det skulle vara jättekul med en typ skolavslutnings sminkning! Jag tar inte studenten ('r inte ens nära höhö) men jag skulle gärna vilja se en skolavskutnings sminkning, som är enkel men fin :D KRAM :D

2011-05-26 @ 14:46:13
URL: http://beautylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0