Recension: IsaDora Second nail



Så här beskriver dom produkten på Isadoras hemsida:

Second nail är räddningen för mjuka, tunna och sköra naglar som lätt bryts, splittras och skivar sig. Den bygger upp volym i ett pensel-drag. Ger ett tjockt lager som skyddar nagelns yta mot slitage.

Naglarna blir starkare, tjockare, jämnare och hårdare. Hjälper till att vårda och återställa naglarna till sitt optimala tillstånd.

Min åsikt:


Jag har använt den här produkten i snart 2 månader ca 1-2 gånger i veckan. Varje gång jag har bytt nagellack eller bara målat om så har jag strykit på secon nail 2 lager innan nagellacket.

Jag kan börja med att säga att jag har väldigt dåliga naglar. Dom är oftast riktigt tunna och skivar sig hela tiden, sedan är det ju en vana att jag alltid pillar och river upp där dom är skivade.

Jag tycker inte att Second nail har stärkt mina naglar på något sätt, i alla fall inte så som produkten utlovar. Visst blir det en lite bättre bas innan nagellacket, men mina naglar har varken blivit bättre eller starkare.

Betyg: 2/5
Pris: 79 kr

Kommentarer
Postat av: tipsarn :)

hej hej :) jag funderade på att testa lacket men nu ska jag inte göra det.... jag har oxå tunna naglar men jag har ett annat nagellack som fungerar bra :) det är selly hanssen nail harner(den lilla burken)den är tyvär lite dyrare ca 129 kr men är absolut värd pengarna :)den finns tex på¨kicks och lindex :)

2011-05-18 @ 16:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0