Recension: Aussie Miracle Moist Schampo



Såhär står det på kicks hemsida om produkten:
"Miracle Moist has a miraculous effect on dry hair, locking in moisture and protecting against the elements - thanks to Queensland Macadamia Nut that is bursting with rich and nourishing oils"

Jag har använt schampot i nästan en månad nu och jag älskar det. Som alla andra aussie-produkter så luktar även det här schampot otroligt gott, som bubbelgum. Sen är det så otroligt mjukgörande. Jag har aldrig provat ett schampo som gör håret så lent, det är i princip som att ha i ett balsam.

Schampot är till för torrt skadat hår. Det innehåller ingen alkohol, som vissa schampon kan göra och det gör i sin tur håret torrt. Jag rekommenderar verkligen det här om man är ute efter ett mjukgörande schampo som ger mycket fukt.

Betyg: 5 av 5
Pris: ca 105 kr på kicks, 60 kr på rusta
Volym: 300 ml

Kommentarer
Postat av: Carros Skönhet&Hälsa

Jag kanske borde testa det! Ska kolla runt lite på nätet om jag hittar det billigare någonstans, tack för tipset!

2011-05-01 @ 14:45:55
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag provade en av deras hårinpackningar och blev helt kär, kanske borde prova det där också :)

2011-05-01 @ 19:36:50
URL: http://mollycrue.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0