Nya produkter - Läppstift, läppenna och mask





L'OREAL Color riche läppstift - 288 Intense Fuchia 125 kr
Var så sugen på ett nytt läppstift så jag valde det här fina läppstiftet från loreal. Det är nästan lite likt mitt andra rosa läppstift från lumene, men det här är mörkare och lite mer lila. Ett plus är att det luktar väldigt gott.




Maybelline Color sensational - 140 Intense Pink 75 kr
En läppenna i en rosa färg.



Formula 10.0.6 Deep Down Detox Mud Mask 20 kr
Köpte en liten förpackning av en lermask eftersom att jag älskar lermasker så ville jag prova en ny.

Kommentarer
Postat av: Cyt

Fin färg på stiftet :)

2011-05-23 @ 19:51:03
URL: http://Http://lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0