Lugg och inte lugg

Jag har gått från blont och brunt många gånger men också från lugg och inte lugg flera gånger. Jag tröttnar ganska fort på mitt hår. Efter att jag hade haft lugg ett tag förra året så tröttnade jag och ville inget hellre att den skulle växa ut. Jag saknar att ha lugg lite för det är så himla snyggt tycker jag, men det är också jobbigt. Vem vet jag kanske klipper lugg igen någon vacker dag.

Tyckte bara att det kunde vara kul för er att se hur jag en gång har sett ut.





Alla dom här bilderna är från hösten 2009 och det var då jag klippte lugg.



Det här är 2008 någongång tror jag, när jag hade klippt kort hår och var inte alls nöjd med det. Sen dess har jag sparat ut mitt hår.



Jag kommer inte ihåg när det här var, det nog våren/sommaren 2009 om jag inte minns fel. Hade gått från brunt till ganska ljust genom att jag slingade det.



Och det här är inte så sent som förra sommaren då jag också hade lugg, var någongång efter sommaren som jag bestämde mig för att låta luggen växa  ut.

Kommentarer
Postat av: Carros Skönhet&Hälsa

Du var väldigt fin både med och utan lugg fast utan var nog snäppet bättre!

2011-05-06 @ 18:44:18
URL: http://carolineerlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0