Dagens nagellack - Hot pink




Så här ser dagens naglar ut. Det är en underbar färg från märket snowcrystal och jag tror att det är i nr 416. Finns att köpa på åhlens vad jag vet. Kommer inte ihåg priset för det här nagellacket är så pass gammalt och det är nästan slut, bara pyttelite kvar.

P.s Hämtade upp kameran igen och kan därför bjuda på bättre bilder igen. Filmade när jag fixade mig imorse, fast med webcamen då. Vet inte om det är någon idé att lägga upp. Kanske filmar någon annan dag istället.

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja visst är de :P

härlig färg på nagellacket! ha en bra kväll!

2011-03-29 @ 21:12:34
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0