20.35 Ögonbryn och studentskiva

Vad som händer skönhetsmässigt just nu. Jag håller på att ta en paus från pincetten. Jag ska säga att jag aldrig riktigt gillat mina ögonbryn. När jag var yngre så noppade jag dem konstigt och för mycket. Nu försöker jag få dem att växa ut mer och så kan jag fixa formen lite. Bara det att jag hatar när de är onoppade.

Den andra saken är att min studentskiva är nästa vecka och temat är "Så har kommer ni aldrig se mig igen" min tanke är att jag bara kan klä ut mig till någonting, vad som helst i princip. För att jag inte ska behöva köpa en hel utklädnad eller kostym så ska jag försöka komma på någonting som jag kan sminka till och sen ha ganska vanliga kläder. Kanske en docka eller ett lejon. Det är bara att brainstorma. Kan återkomma med sminkningen och hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0