Off topic: Nya kläder

Jag fick frågan om jag inte kunde visa lite av kläderna som jag köpt. Bilderna är ganska kassa för jag tog dom på kvällen och kameran suger. Men ni ser ju hur dom ser ut i alla fall och det är det som är tanken!! :)

Hoppas ni uppskattar det här inlägget!




En Vit body från Topshop 269 kr och en Kjol från Topshop för 499 kr.
Samma tröja som jag köpte först men som jag tappade bort, köpte den igen för den är så otroligt snygg. Var lite tveksam om jag skulle köpa kjolen, gjorde det ändå och älskar den.

Tröjan funkar till det mesta. Kjol, shorts, jeans.



Linne från Salt 249 kr.
Snyggt somrigt linne som jag hittade inne på salt. Det är lite långt på mig, men man skulle kunna lägga till ett tunt skärp i midjan så blir det snyggt och lite mer markerat.



Jeansshort från Topshop 399 kr.
Blev väldigt glad när jag fann dessa short på topshop som faktiskt passade. Jag har väldigt svårt för att köpa shorts då dom oftast är alldeles för stora.



Jeansjacka från JC 599 kr.



Bikini från Ginatricot 160 kr.
Bikinin från förra året är blekt i färgen så passade på att köpa en bikini när jag hittade en billig. Kanske köper en till om jag hittar någon. Färgen är något mer grön/turkos i verkligheten.



Svart tröja med puffärmar från Zara 99 kr.



Jumpsuit från Ginatricot 250 kr.
Haha alltså jag skulle aldrig få för mig att köpa en sån här. Det var faktiskt min mamma som köpte den och den var på rea. Hon tyckte den såg så rolig ut och faktum är att den är riktigt bekväm och mysig att gå runt med hemma, men jag skulle aldrig vilja bli sedd med den på utanför hemmet.

Kommentarer
Postat av: Al

söt kjol !

2011-06-20 @ 23:10:20
URL: http://prettified.spotlife.se/
Postat av: ebba

sv; tack så mycket :)

hoppas du fann intresse i min blogg och fortsätter läsa!

2011-06-21 @ 10:42:55
URL: http://ebbahesselgaard.blogg.se/
Postat av: Sofia - Foto, mode & personligt

Fint!

2011-06-21 @ 11:45:43
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

I min blogg får du följa mitt liv om hur det är att ha AD/HD uppmärksamhetsstörning. Du får också se en massa fotografier och läsa berättelser jag skrivit.

Eller varför inte bara gå in på bloggen & vara med i min Dagens Blogg tävling ? :D

2011-06-21 @ 12:19:37
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0