Jag har tagit studenten!

Jag hade en otroligt(!) bra dag i tisdags. Trots väldigt få timmar sömn så pumpade adrenalinet och man var glad hela tiden. Det tog 3 timmar att fixa allting innan. Fick sminka mig själv, fixa håret och så och sen hjälpte jag även mina kompisar med hår och smink. Jag sa att jag skulle ta bilder men helt ärligt så glömde jag bort det, det var så mycket som hände och skulle göras på morgonen. Jag har bilder från studenten som ni får se här nere, men inga närbilder på sminket.

Håret lockade jag med plattång i topparna på håret. Till ögonen använde jag min wet n' wild palett plus en mörkbrun skugga.




Kommentarer
Postat av: Cyt

Fint! Grattis!

2011-06-16 @ 19:37:37
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0