Fortsätt kommentera

Jobbar heldagar från och med nu, ska försöka bli lite bättre med att lägga upp bilder på dagens smink. Ibland känns det dock inte så roligt om jag inte har någonting speciellt.. Ska lägga upp en recension på L'oreal voluminous mascaran och lägga upp lite (dåliga) bilder på kläder jag köpt, eftersom att jag har fått frågan efter det.

Ni får gärna fortsätta kommentera på vad ni vill se här i bloggen, så jag vet vad NI vill se. Fortsätt också ställa frågor på bloggsvar, svarar på alla era frågor! Länk HÄR eller så är det bara att klicka i bloggsvar rutan här till höger.

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: emilia

Svar: Tack så mycket! :D

Jätte fina kläder och snygg header!<3

2011-06-21 @ 13:14:23
URL: http://emiliaa.devote.se
Postat av: Emelie - Crazynails

Sv: Tack så mycket :)



Sjukt söta kläder du har köpt, ser jätte fint ut på dig!

2011-06-21 @ 14:33:18
URL: http://crazynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0