Dagens smink - Bronzigt och rosa




Ganska dåliga bilder på dagens smink men jag tog dom med den dåliga kameran, imorgon ska jag inte göra det jag lovar! :) Men idag blev det rosa och härligt. Lite svårt att se hur det ser ut just runt ögonen.

-Ansiktet
Make up store liquid foundation
Make up store loose powder
IsaDora bronzing powder - 48 Matte tan
Wet n' wild blush - Heather silk
IsaDora eyeshadow palette - 50 Matte chocolates

-Ögonen
Viva la diva mix & match eyebrow colour - som lätt skuggning i ögongloben
120 palett - Ljus persikofärgan skugga över locket
120 palett - Guldig skugga på nedre fransraden
120 palett - Matt brun skugga till globen

-Läppar
Maybelline Color Sensational - 140 Intense Pink

Har ni några frågor om mitt smink idag så är det bara att fråga!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Cyt

Fint :)

2011-06-21 @ 20:40:25
URL: http://Lennhammer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0