Mascararecension x2: Voluminous & Double Extansion




Loreal Voluminous x5 Carbon Black Mascara
Pris: 115 SEK
Betyg: 3/5

Jag har haft den här mascaran flera gånger när jag var yngre och vet att jag har gillat den då, därför ville jag prova den igen när jag såg att den var på rea.

Första gången jag använde mascaran så gillade jag den inte alls. Visst gav den volym till fransarna, men dom såg riktigt korta ut. Nu har jag använt den lite flera gånger och gillar den mera. Det är ingen favorit och jag förstår inte varför så många älskar den här mascaran. Den funkar ganska bra för att vara en billig mascara, men jag har provat bättre mascaror.




Loreal Double Extansion Serum Mascara.
Pris: 175 SEK
Betyg: 4/5

Den här mascaran gillar jag verkligen. Det var dock svårt att få med på bild hur långa ögonfransarna faktiskt blir. Betydligt längre än den andra mascaran.

Den här mascaran tar självklart lite längre tid att applicera och är lite petigare. Man måste se till så att det vita serumet inte syns igenom.

Skillnaden med den här double extansion och dom andra som finns är att den här har ett stärkande serum i sig. Den ger otrolig längd på ögonfransarna och mycket volym också. Dock är den lite svårt att bygga upp, men jag brukar inte känna att jag behöver två lager av den här mascaran. Jag vet inte om den har hjälpt till att stärka mina ögonfransar.

Kommentarer
Postat av: Carros Skönhet&Hälsa

Den nedersta mascaran såg väldigt fin ut på dina fransar. :)

2011-07-17 @ 20:50:39
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: emily

Tack, nu vet jag! Söt du är som svarar! Kram

2011-07-18 @ 19:57:30
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: Anna

Den nedersta blev jag riktigt sugen på... Hmm.. Hur håller den sig i värmen?

2011-08-08 @ 21:37:10
URL: http://fruvesa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0