Carmex lip balm


Carmex lip balm
Pris: ca 32 kr på Ica

När jag var på Ica i veckan och skulle köpa lunch så kom jag på att jag behövde ett nytt läppbalsam. Ville inte ha lypsyl eller något annat märke som dom bara har på ica. Har hört att carmex ska vara bra så jag köpte det. Det är riktigt bra också. Mina läppar har varit ganska torra och nariga dom senaste veckorna och ingenting har hjälpt nästan.

"Carmex innehåller kamfer och mentol. Dom ingredienserna ger Carmex en kylande effekt och avhjälper irritationen som orsakas av hårda, nariga läppar."

När man applicerar det på läpparna så blir det en kall och mintig känsla på läpparna. Ganska så skönt faktiskt. Funkar jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0