Mina elf borstar och och borsttips



Det här är alla borstar som jag har från elf. Jag har ju skrivit lite om elf en gång innan men tänkte berätta lite mer. Om det är någonting man ska köpa när man beställer från elf så är det borstar. Du får väldigt bra kvalité för inte alls mycket pengar. De här vita som jag har är från deras vanliga "märke" och de är lite billigare. Medans de svarta är studioborstar och kostar lite mer. Dvs de vita kostar ungefär 16 kr och de svarta ungefär 37 kr. Alltså det är småpengar. Du får inte ens en borste från h&m för det och deras är jättedåliga.


Här är några borstar som jag ska beställa snart. Alltså är man ute efter bra och billiga borstar så ska man inte gå till h&m och köpa någon för 20-30 kr för de är inte bra i längden. De billigaste och bästa borstarna som man kan hitta tycker jag är kicks borstar och de ligger runt en hundralapp. Elfs borstar är lika bra och billigare. Alla borstar här ovan får du för 255 kr + frakt på 40 kr. Eller så passar man på att beställa när de har nån kampanj eller liknande så att man får gratis frakt.

Klicka här för att komma till elfs hemsida.

Kommentarer
Postat av: E M M I E

Svar: Åh, vad gullig du är! Tack så mycket :).

2011-02-22 @ 11:48:18
URL: http://emmieryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0