Mina hårprodukter

Jag kommer inte att skriva om lika mycket hår här i bloggen som smink, men lite förekommer eftersom att jag gillar sånt också. Här kommer mina favoritprodukter.


Lee stafford poker straight 80 kr. En värmeskyddande spray som håller ett plattat hår rakt. Sprayar man den har noggrannt genom hela håret innan man plattar det så håller håret sig verkligen rakt hela dagen.


Lee stafford messed up 80 kr. Inom samma märke har jag även ett vax. Jag brukar använda lite gör att fixera min lugg lite och sen bara dra igenom hela håret lite, bara för att få lite struktur.


Aussi anti-frizz + conditioning milk 125 kr. Jag brukar bara dra igenom den här i håret innan jag fönar det och så håller sig håret ofrissigt.


Björn axén repair serum ca 160 kr. Det här är som glansdroppar som man drar igenom topparna. Jag vet inte riktigt om det har funkat eller inte. Mitt hår blir glansigare i alla fall. Det är ingenting som jag kommer köpa igen när det tar slut, men det är mest för priset.

Kommentarer
Postat av: sofie

vart finns det att köpa Lee stafford poker straight ?

2011-10-23 @ 17:16:59
URL: http://sifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0