Mascaror

Jag behöver köpa en ny mascara. Man märker när mascaran börjar bli gammal.
- Den glider inte på ögonfransarna lika lätt.
- Ögonfransarna klumpar lätt ihop och är svåra att separera.
- Mascaran smular ner under ögat under dagen.

Min favoritbudgetmascara är max factor false lash effect. Jag brukar ibland passa på att köpa den när dom har extrapris på den, på så sätt tjänar man lite i alla fall.

En lite dyrare mascara som jag gillar är diorshow extase. Den är alldeles för dyr för att jag skulle köpa den, men den ger väldigt mycket volym på fransarna. Dock finns det budgetmascaror som funkar precis lika bra för halva priset.

Kommentarer
Postat av: Fabianselina

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-05-10 @ 08:58:17
URL: http://fabianselina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0