Macadamia natural oil deep repair masque

Jag har haft en långhelg borta från hemmet och har inte kunnat uppdatera. Sorry bloggen! Jag sitter och funderar på vad jag skulle kunna blogga om. Vad vill folk där ute veta om smink och skönhet? Så kom jag och tänka på min nya inpackning som jag precis fått. Macadamia natural oil deep repair masque, långt namn.

Jag har bara hört bra saker om den här, så som att den ska reparera skadat hår(hur många inpackningar lovar inte det?) Mitt hår är väldigt slitet från mycket färgning och för att jag plattar det nästan varje dag.

Mitt hår blir inte ofta lent och när jag vaknar upp på morgonen så får jag inget fall på håret utan att behöva tvätta, föna eller platta det. Jag kan inte säga så mycket eftersom att jag än så länge bara har använt den här en gång. Det jag har märkt är att mitt hår blev lent direkt.


Kostar 239kr för 250ml på Eleven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0