Loreal paris color infaillible



Jag var på kicks idag och såg att loreal paris har några nya ögonskuggor. Det stod att de skulle komma inom kort. I alla fall så hade de tester på alla skuggor. Åh herregud vad fina de var. Jag vill köpa allihopa. Så himla fint skimmer i dem. De kommer ut med 8 skuggor ser det i som. Om jag inte minns fel så skulle dom kosta 110 kr.

Jag ska gå och köpa dem direkt när de kommer ut. Eller inte alla tror jag, så mycket pengar vill jag inte lägga ner. De jag är sugna på är den guldiga, den lila, den blåa, den mörkbruna och den gröna. Ni måste spana in dem här alltså!

- 01 Time resist white
- 02 Hourglass beige
- 04 Forever pink.
- 05 Purple obsession.
- 06 All night blue
- 09 Permanent khaki
- 12 Endless chocolat
- 14 Eternal black

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vedlund

Vad intressant dina poster är. kommer definitivt läsa din blogg igen! (: Hoppas du har en bra vardag :)

2011-02-21 @ 23:20:45
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0