Guldgrön sminkning

Ibland brukar jag inte orka göra speciella sminkningar till vardags. Nu har jag lyckats bli smittad och gått och blivit förkyld, därför vaknade jag ovanligt tidigt och kunde inte somna om. Tänkte att jag lika gärna kunde sminka mig lite längre eftersom att jag hade tiden. Det blev en grön och guldig sminkning.








Jag använde mig av IsaDora eyeshadow quartet som heter wild jungle, en liten palett med 4 skuggor som jag inte har visat. Men ni ser hur färgerna ser ut.

- Guld/grön skugga, viva la diva paletten, på inre delen av ögonlocket.
- Skugga nr 3 på resterande delen av ögonlocket, men bara upp till globlinjen.
- Skugga nr 2 i globlinjen.
- Skugga nr 1 som highlighter.

Resten av ansiktet blev bara en vanlig bas som jag brukar göra.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jättefint :)

2011-02-26 @ 21:41:14
URL: http://thiildastyle.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Riktigt snyggt !

2011-09-13 @ 12:34:51
URL: http://blondesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0