Ny kamera - Sony NEX-5N

 

Nu har jag en ny kamera! Jag visste inte om jag skulle köpa den, men det är öppet köp fram tills jul så jag kan prova och se vad jag tycker sen lämna tillbaka om jag inte är nöjd. Jag har i nuläget en Nikon d90 med ett ganska stort objektiv till. Det är en stor och tymplig kamera som väger mycket om man ska ta med på resor osv. Därför ville jag nedgradera mig till en lite mindre kamera. Det blev ingen mindre än Sony nex-5n som jag har hört massa bra om. Därför ska jag nog också sälja min andra kamera.

 

Jag glömde dock att köpa ett minneskort så jag kan inte spara några bilder eller prova på filmfunktionen. Jag ska köpa ett minneskort i helgen så får jag testa hur den funkar att filma med också. Jag har hunnit prova den lite och gillar den mycket.

 

Jag köpte lite saker på Kicks men det kan jag inte ta kort på för jag har ju ingen kamera, men det kommer upp så fort jag kan. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

Vad tycker du om den? Är jätte sugen på att köpa en sådan!

2011-12-05 @ 19:27:33
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0