Paris Memories Cosmeticts Nail Polish

Hejhej,

När jag var inne på Ica maxi idag så såg jag att dom hade flera nagellack för 20 kr, eller jag har sett det rätt länge men aldrig kollat på dom. Fastnade för ett glittrigt nagellack. Det är ett genomskinligt lack med glitter i sig, stora som små. Som ni ser på bilden så drar glittret mot blåa, rosa och lila nyanser.

Jag ska måla om naglarna nu och tänkte använda det här. Visar bild på det imorgon!

Ha det bra




Paris Memories Cosmeticts, 20 kr



Ovanpå Elf Nail Polish i Gum Pink

Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Åååh, vad snyggt! Dåligt att min ica inte har något smink :( hahah!

2011-08-23 @ 17:09:38
URL: http://crazynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0