L'Oréal Absolut Repair Intensivkur

Hejhej. Nu är jag hemma. Var i Göteborg över helgen med familj och pojkvän, men nu är jag hemma igen.

Jag berättade förut om min Macadamia Natural Oil Deep Repair Maque och att det har tagit slut. Jag var i stort behov av en ny inpackning. För tillfället har jag Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor, men jag gillar inte den lika mycket som min macadamia. Jag tänkte beställa en ny inpackning men sen såg jag att en inpackning från loreal bara kostade 99 kr på lyko.se


L'Oréal Absolut Repair Intensivkur, 200 ml 99 kr på lyko LÄNK
Jag tror att jag har provat den här förut, men jag är inte säker. Jag tänkte att när den ändå var så billig så kan jag ge den en chans. Får hem den inom några dagar och ska använda den och se hur bra den funkar och skriver en recension till er.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0