Blax Snag-Free Hair Elastics

När jag var och klippte förra veckan så sa min frisör åt mig att jag skulle försöka att inte ha håret uppsatt så mycket eftersom att det har slitit på mitt hår. Kan ha nått att göra med att jag alltid har sovit med håret uppsatt.

Istället för att sluta ha håret uppsatt så har jag beställt Blax Snag-Free Hair Elastrics som inte ska slita på håret. Du hittar dom på Eleven HÄR. Man kan beställa ett paket med 8 stycken snoddar, rosa eller svarta, och dom kostar 75 kr. Jag beställde en av varje.

Såhär står det kortfattat på Elevens hemsida om snoddarna. Ni kan gå in och läsa mer om dom där.

  • Kan användas flera hundra gånger.
  • Behåller samma elasticitet.
  • Skonsamma för håret.
  • Sitter säkert där du satt dem.
  • Glider ur utan att trassla eller göra ont.
  • Finns i tre alternativ, svart, rosa och genomskinliga.
  • Innehåller 8 hårsnoddar (4 mm breda).



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har dem genomskinliga och de är toppen! Helt klart värda sina 75 kr. :)

2011-09-01 @ 20:22:19
URL: http://emz.se
Postat av: Sara

Åh, de transparenta låter ju toppen. Måste beställa hem och se! :)

2011-09-07 @ 15:37:38
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0