6. Brukar du använda ögonskuggsprimer?


Brukar du använda ögonskuggsprimer? I så fall, vilken är din favorit?

När jag började bli mer intresserad av smink och leka runt med ögonskuggor så var en ögonskuggsprimer en av de första produkterna jag skaffade. Lumenes Beauty base eyeshadow primer köpte jag först och jag tycker att den funkar utmärkt. Man betalar 110 kr för en liten tub, men den där lilla tuben räcker länge.

Den andra primern jag har är Elfs Eyelid primer och den fungerar nog lika bra som den från lumene. Den gör ögonskuggorna mer intensiva och håller dom på plats hela dagen. Denna lilla produkt kostar bara 15 kr. Ett bra alternativ om man är ute efter en billigare primer.



1. Hur känner du dig utanmakeup?2. Vilken är din favoritlook dagtid?

3. Vilken är din favoritlook kvällstid?

4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?

5. Vad använder du regelbundet för basprodukter – foundation, concealer, puder etc?

6. Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall, vilken är din favorit?

7. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

8. Vem är din favorit Youtube-guru?

9. Finns det någon färg som är typiskt du när det gäller makeup?

10. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?

11. Vilka favoriter köper du om och om igen?

12. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.

13. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?

14. Vad har du alltid med dig i necessären?

15. Berätta om din hudvårdsrutin.

16. Hur förvarar du ditt smink?

17. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?


Kommentarer
Postat av: Cyt

Jag har en fråga till dig (och kanske ett förslag på inlägg ;)).

Om man bara vill fräscha upp ögonlocken med ljusa skuggor, har du några tips? :)

2011-08-31 @ 17:13:03
URL: http://Lennhammer.wordpress.com
Postat av: Wysteriia

Mina favoritprimer är bland annat Urban Decay Primer Potion! :)

2011-09-01 @ 16:07:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0