5. Vad använder du regelbundet för basprodukter?

Man kan tolka basprodukter på olika sätt. Det är lite svårt för mig att säga här är mina basprodukter som jag använder varje dag för jag byter lite, men här har ni det som jag använder mest just nu.



Här är basen som jag brukar använda när jag har smink på mig. Just nu använder jag Make up Store Liquid foundation, Make up Store Loose powder och Maybelline Dream lumi touch concealer.



Här är resten av produkterna som jag också ser lite som bas. Elf Cool bronzer, Viva la diva ögonbrynsskuggor, Isa dora Eye brow lift & define och Loreal lash architect 4D.

Men som jag sa så byter jag produkter lite då och då men det här är vad jag anser vara mina basprodukter.




 

1. Hur känner du dig utan makeup?

2. Vilken är din favoritlook dagtid?

3. Vilken är din favoritlook kvällstid?

4. Vart handlar du helst dina skönhetsprodukter?

5. Vad använder du regelbundet för basprodukter – foundation, concealer, puder etc?

6. Brukar du använda ögonskuggsprimer? Isåfall, vilken är din favorit?

7. Berätta om några makeupfavoriter som du älskar lite extra just nu.

8. Vem är din favorit Youtube-guru?

9. Finns det någon färg som är typiskt du när det gäller makeup?

10. Gillar du eyeliners? Vilken typ kör du helst?

11. Vilka favoriter köper du om och om igen?

12. Berätta om guldkornen bland dina verktyg.

13. Hur målar du läpparna, skiljer du på vardag och fest?

14. Vad har du alltid med dig i necessären?

15. Berätta om din hudvårdsrutin.

16. Hur förvarar du ditt smink?

17. Vad inspirerar dig till att testa en ny produkt, färg eller look?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0