Shoppat på rean

Jag skulle ju bara köpa puder och läppbalsam, men när jag kom till lindex så hade dom massa rea på smink. Inte lite skitsmink som ingen vill ha, som dom brukar ha ibland. Utan dom hade rea på massa. Paletter, läppglans, läppstift, foundation, puder, ja allt. Plus att det var ta 3 betala för 2 för allt på rean. Åh jag älskar rea! Så var tvungen att köpa lite.


Lumene natural code - nr 11 Cream 79 kr.
Ett exakt likadant puder som jag hade innan förrutom att det här är en nyans ljusare. Mitt förra var inte slut men jag tappade det i golvet, precis som jag gjorde med pudret innan det(jag är klantig). Den här var inte på rea.


IsaDora Eye brow lift & define 49 kr.
Det är en ögonbrynspenna och en highlightpenna. Jag har kollat på den här förut och ville testa. Ordinariepris är 99 kr. Dock är det en tjock penna och jag har ingen tjock pennvässare så det kommer jag behöva köpa. Dåligt att jag inte tänkte på det.


Loreal true match concealer - Ivory beige 49 kr.
Jag var sugen på en till concealer eftersom jag inte är så förtjust i min från viva la diva längre. Det fanns en kvar i den ljusaste färgen. Ordinariepris 119 kr.


Lumene wild rose lipstick - nr 109 Time for party 52 kr.
Det som jag gillade mest och som kanske inte riktigt är någonting jag brukar köpa. Dom hade massa läppstift men jag var ute efter det rosa, grävde runt i lådan och tillslut hittade jag ett. Jättesnyggt läppstift i hot pink. Även fast jag aldrig använder läppstift är det roligt att ha. Ordinariepris 105 kr.

Kommentarer
Postat av: Emma-foto,dans,musik,smink,tattoo,livet.

fina saker! kan du visa hur concealern funkar osv? ifall den täcker bra. har tittat på den länge men är osäker på hur den täcker, om den är krämig osv :)

2011-04-08 @ 18:00:36
URL: http://eemmaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0